12.08.2013

Bayram!!

    Bu bayramı şeker tadında geçirenler vardır; biliyorum! ııhhhh çok şanslısınız emin olun çünkü sağlıklıydınız ve bu nedenle mutluydunuz. Ben bu bayramı hastanede geçirenlerdendim. Babacığımın sağlık sorunları nedeniyle ma aile ilk bayram gününü hastanede geçirdik. bir arada olmak her zaman ki gibi çok güzeldi. Hastanedeydik ama çok şükür hastalığının bir çaresi vardı. Peki ya olmayanlar !! Onlar için dua ediyorum. Bir an önce şifalarına kavuşmaları ve sevdikleriyle bir arada olmaları için.

   Evde anne ve baba olmadan geçirilenn ''bayram'' bayram değilmiş bunu öğrendim! Anne ve baba olmazsa o eve bayramlaşmaya da kimse gelmezmiş bunu da öğrendim! Ve o bayramda ne şeker ne de tatlı yenirmiş bunu da öğrendim. Olsun acı bir tecrübeydi ama sonu güzeldi. Babacım bugün çıkıyor hastaneden.Daha sağlıklı daha mutlu. Annemm ve babamm sizi çook çok seviyorum iyi ki varsınız Allah uup uzun sağlıklı ömürler versin size hep mutlu olalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder